jueves, 27 de marzo de 2014

Platja Akumal

1.6.2012

Ens despertem cap a les 8 .. em sorpren, perquè havia llegit que la gent té jet lag i que a les 6 ja té els ulls oberts.... suposo que el fet de no ficar-nos al llit fins les 11 de la nit hi va ajudar. Continua diluviant, els ànims ens cauen en picat, quina manera de començar les nostres vacances!!

Ens vestim i anem a esmorzar. El buffet està a tope, a mi em sembla exagerat, no puc entendre aquest despilfarro de menjar... però bé, suposo que és el què agrada a la gent que escull un TI per passar les seves vacances.

Com que continua plovent, decidim modificar una mica els plans del dia i ens quedem tot el matí a l'hotel, provant totes les piscines i fent un passeig per tot l'hotel... passegem per la platja i ens n'anem cap a un lateral on hi ha una espècie de "arrecife" creat per l'home i ens estem una estona fent snorkel. Un pelicà ens vé a visitar... suposo que sap que sempre que hi ha algú aquí pilla algo, (la gent porten pa pels peixos i ell està al cas per veure si en pesca algún)

les fotos són de l'hotel però no del primer dia)
Després de dinar, estem cansats ja d'estar a l'hotel (confirmo la meva idea que duia ja preconcebuda, no m'agraden els TI, respecto qui ho faci però no puc entendre com a algú li pot agradar estar 7 dies sense sortir d'aqui).

Com que la pluja ha disminuit una mica decidim que a la tarda sortim... i ens n'anem a la platja d'akumal. És una platja on es pot fer snorkel i amb una mica de sort veure tortugues. Hi tenim uns 20 minuts en cotxe.

És una platja preciosa, de sorra fina i blanca i una aigua clara tot i que amb bastantes algues...
deixem les bosses sota un cocoter i ens preparem per la ocasió! Llestos? Doncs cap a l'aigua.

No tardem gaire estona a veure la primera tortuga. El nen s'acollona... sabia que anavem a veure tortugues però crec que s'imaginava veure tortuguetes petites, no se'ns va acudir dir-li que serien grans... des d'aleshores cada cop que anavem a fer snorkel demanava si veuriem tortugues... si li deiem que si, preferia no ficar-s'hi, jejeje.

Èxit total el primer cop que en Mudiaga feia snorkel al mar!! Els entrenaments a la banyera de casa havien donat els seus fruits!!

Passem la tarda aquí, jugant amb la sorra, banyant-nos, fent snorkel i tornant a jugar...

A la platja hi ha algún xiringuito on lloguen el material per fer snorkel, i també chalecos. Nosaltres vam optar per endur-nos els nostres de casa ja que els voliem fer servir bastant durant tot el viatge i ens permetia estalviar diners, i com que anavem amb cotxe de lloguer era practic perquè els vam deixar al maleter del cotxe tots els dies.

Vam tornar cap a l'hotel i ens vam refrescar a la piscina abans de vestir-nos per anar a sopar. Malgrat no havia set un dia especialment intens, haviem aconseguit salvar-lo i estavem bastant satisfets.